Ny vecka

ja för det är det nu. måndag idag! precis hemkommen från skolan. sitter och käkar "lunch" kan man väl kalla det. hade egentligen fler lektioner men orkade verkligen inte med den skitskolan mer idag :) så nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik och andas ut istället. skönt ;)

idag ska jag nog hämta nyckeln till robins lägenhet eftersom jag ska gå ut med zicco lite då och då när han jobbar. man får ju ställa upp.. så den lilla sötnosen har nåt o göra om dagarna :) (lilla o lilla han har blivit rätt stor nu faktiskt)

ikväll drar träningen igång igen, har ju varit lite slarvigt på sista tiden. men nu är vi hur många som helst som kommer träna i hop så det kommer bli hur trevligt som helst. dannie ska ta tag i det nu oxå och elin ska kanske skaffa gymkort :) så nu ska vi alla bli fina och trimmade ;)

nä nu ska jag fortsätta lyssna på en låt som ligger mig nära hjärtat på nåt vis känns de som :)

daniel beddingfield - if you're not the one



min lunch, nyponsoppa, färskpressad juice och en grovmacka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0