Shame on me

Blev lite dåligt med uppdatering igår eftermiddag/kväll! som jag skrev så visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på. men jag stoppade hörlurarna i öronen och sprang/powerwalkade ut till pappas jobb i lillaharrie :) tog nog ungefär en timmes tid. så slutade han lite tidigare, så han körde mig hem.

Sen spenderade jag lite tid framför den här dumburken, tills monka frågade om jag ville med henne till maxi och storhandla. och så fick det bli :) när vi var klara följde jag med henne hem och hjälpte henne att baka cheesecake, fixade mina naglar, sen gick jag hem och la mig, sjukt trött som jag var.

Idag har jag varit på skolan och lämnat in freddes närvarolapp. ska hem till pappa sen och fixa lite. ikväll vet jag inte vad som händer, älskling kommer sen iallafall.




målade vanlig fransk manikyr. ganska trött på det nu faktiskt. ska nog bygga
dem och smycka ut dom lite inom kort :)



bjuder på en liten bild från när jag och fredde åt middag på mitt rum
häromkvällen. romantisk jag e va ;)

nä nu ska jag fortsätta kolla på lite klipp med anna anka. det är så sjukt underhållande
att kolla på hur hon skämmer ut sig själv och sin familj :)




Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHHAHAHA! Anna Anka. Hon har dumpat sin make :P hahaha!

2009-09-30 @ 12:16:38
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Monika

Tack än en gång för du gjorde den goda kakan. =)



Mysigt det såg ut när ni hade 10 månader. :)

2009-09-30 @ 17:46:43
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: mia

Fina dina naglar blev =) Oh så mysigt du och fredde hade det.

Kram

2009-09-30 @ 20:32:15
URL: http://metrobloggen.se/princessmijja
Postat av: Emma

Monka : Det är ingen fara! den kan du äta på i flera dagar, så lite som du äter! :)



Mia : Tack :) fast det slits ju av till slut det är det tråkiga. tänkte jag får bygga dem nästa gång jag har pengar till det. (har jag sagt hundra gånger nu :P) Ja det var mysigt. Kramis!

2009-10-01 @ 09:40:11
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0