Smell you later!

Nu ska jag snart bege mig till körskolan. Tåget går 3 tror jag (?) går väl ett tio över om jag har tur. Sen börjar körlektionen inte förrän 16.15 så det blir lite väntan inne i lund.

Lyckades övertala mamma att ge mig lite money att sola för. (mot att jag städar på mitt rum idag, haha) jag är verkligen pank just nu. och bättre blir det inte efter den 25e, eftersom jag har en satans hög räkning att betala. *suckar*

Så jag skulle tro att min eftermiddag/kväll kommer sönderfalla i städning. kanske lite tv oxå? det är idol idag va? var har jag min louise när jag vill mysa och kolla på idol? call me baby! :)

Btw så har jag lagt till lite nya länkar till höger längst ner. det är bloggar jag läser dagligen typ :) där är vissa som jag läser som jag inte länkat, för dom är inte värda det. ;)




Såg nyss dessa på blogg.ses hemsida. hot or not? NOT för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0