Söndagar...

Redan söndag! denna helgen har gått otroligt fort. kanske för att det inte hänt något sådär superspeciellt! fast det har ändå varit skönt med en lugn helg. :)

igår var vi hos paula och victor och kollade på film. danne och tony var också där. det var trevligt, även ifall jag somnade efter halva :) det är så himla skönt att somna hos någon annan, i deras varma soffa medans alla andra sitter tysta och kollar på filmen, och man hör ljudet från tvn lite sådär omedvetet. tycker det är supermysigt! sen när man vaknar och inser att man måste piggna till, ta på sig och gå hem i kylan då är det inte mysigt längre :( som tur var fick vi skjuts hem med tony igår.. annars hade jag fan blivit ledsen i ögat.

i morse gick jag upp tidigt. klädde på mig och åt frukost sen väckte jag fredde. så hämtade pappa och dem oss så åkte vi till crossbanan i sjöbo. var där halva dan i princip. åkte hem vid tre :) var faktiskt skoj att titta på grabbarna när dem körde. blir sugen på att lära mig, ser kul ut :)

nu sitter vi hos robin och tittar på en idol repris. i morgon tänkte jag lägga upp lite videosar och bilder från idag på banan, om ni vill?! tänkte även gå till skolan.. :)

you hear from me tomorrow again! puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0