Städa, städa..

Kom hem från pappa för en stund sen, har varit där och städat i hans lägenhet. nu tror ni säkert att min pappa är för lat för att städa, men så är faktiskt inte fallet. :) utan jag behöver lite extra pengar, så jag övertalade honom att jag skulle städa hans lägenhet för lite cash. 2,5 timme senare och 400 kr rikare. jag klagar inte! :)

Nu hade jag tänkt ta det lungt tills fredde kommer bara. funderar på att gå ut och gå eller fråga om vi kan övningsköra. men mest troligt blir det att jag väntar här, med gumpen på datorstolen. :)

I detta inlägget kan ni nu fråga allt mellan himmel och jord :) får se om det blir bättre denna gången ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! jag undrade bara hur du och din pojkvän blev tillsammans=) jag älskar att läsa din blogg och jag hoppas att du fortsätter att skriva!



Ha det göttans

2009-09-30 @ 22:48:07
Postat av: Emma

Hej hej! :) Maria vem?



Vi träffades genom skolan, när jag började på gymnasiet. Han gick redan där och jag var ny. Han hade förhållande sen 2 ½ år tillbaks som var ganska kass. Så han flörtade och hade sig, skulle ha mig helt enkelt :P och det tyckte jag var gulligt. så vi började träffas och så blev det som det blev!



tack vad glad jag blir :D

detsamma!

2009-10-01 @ 09:38:24
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: De du!

Du är så otoligt vacker :) ditt leende, dina ögon, allt hos dig är underbart!



Han som Har dig, borde känna sig lyckligt lottad :)



<3

2009-10-01 @ 22:12:46
Postat av: Emma

Oj oj oj. vem e du? det var inte varje dag man får sånna komplimanger slängda i ansiktet :P Tack så hemskt mycket :) glad jag blir!

2009-10-02 @ 08:20:09
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0