Tisdag

och jag är fortfarande förkyld. yeeih

ush vad dålig jag varit dom senaste dagarna, inte uppdaterat sen i söndes. vad är det för stil? aja, ska bättra mig. promise!

igår hade jag och fredde 10 månader. :) gjorde lite middag och dukade fint på mitt rum så käkade vi där tillsammans. mysigt! I hope he liked it. sen vid halv elva (?) tiden gick vi ut utanför och tog en cigg med robin. eller ja, dem tog en cigg och jag joinade. sen tillbaks in i den varma sängen och jag somnade direkt.

idag får jag se vad jag ska hitta på. måste göra någonting som motsvarar fysisk träning iallafall känner jag! antingen ut och gå/springa eller bege mig till gymmet. sola kanske jag också ska? wee'll see :)







juste ja! vi såg på "svenska hollywood fruar" också igår. jag måste bara ge min åsikt om det programmet alltså. det är ett väldigt underhållande program, enbart därför kollar jag på det. men gud så tragiska människor kan vara. jag vet många som säger att de "ser upp till" Anna anka, och jag kan verkligen inte förstå varför. okej, att man ska säga vad man tycker och tänker men man får ju hålla det till en viss nivå. bland annat ; "om din man vill att det första du gör är att suga av han på morgonen så får du göra det, annars kommer han vara otrogen, för det är ett behov han har."

men gud kvinna? ja och om du inte vill göra det så ska han vara otrogen? vilket budskap alltså. jag kan hålla med om vissa saker hon tycker och tänker, men hennes kvinnosyn är fan i botten. såg igår på programmet också när hon ville sälja sina barn till sin tidigare modellagentur. och när pojken inte ville bli fotad så. "nu ler du annars får du inget godis sen. NÄ MEN DET ÄR BRA DÅ FÅR DIN SYSTER GODIS OCH INTE DU. le nu fint så vi kan åka härifrån!" for god sake, barn ska väl få vara barn och inte bli tvingade till saker de inte vill för att hon ska tjäna massa pengar på dem. "mina barn ska lära sig tjäna sina egna pengar och betala sina leksaker själv" jo, klart dom ska tjäna sina egna pengar någon gång i livet men fan inte nu. har hon, eller rättare sagt hennes man inte tillräckligt med pengar att köpa alla leksaker som finns typ? right.

 

och dem andra i programmet är inte mycket bättre. isåfall hon som producerat en egen film och så. en av dem var ju såååååååå nöjd när hon första gången köpt ett kylskåp fullt med godis till familjen, för egna pengar. NOTERA egna pengar. you get the point.

vad tycker ni om de här hollywood fruarna?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0