Today!

Idag har jag varit i skolan.. hela dagen! im such a good girl, right? :)

måste bara säga en sak.. fy fan vad varmt det har varit idag! jag som trodde sommaren var över, och hösten skulle komma. (inte för att jag längtar efter det) men ni vet, det där modet med stora koftor och stövlar har ju kommit tillbaks.. och att gå klädd sådär funkade verkligen inte idag kan jag ju säga.. har bytt kläder tre gånger i dag tror jag... blir lite deprimerad när man tänker på att man tvättar själv ;) haha.

efter skolan träffade jag lollo, lukas och simon en snabb sväng vid måsängen innan min älskling och robin oxå kom ner där. vi fotade robins bil och snackade lite. sen var det dags för fredde att åka till jobbet... så vi gick hem och åt sen stack han.

blev rastlös efter ett tag så jag gick ut och träffade lollo och dem igen. satt vid sibylla och väntade med henne på hennes tåg till kl sex, sen gick jag hem... och nu sitter jag här! what a interesting story... eller inte. välj själv...

freddes mobiltelefon har dött, så jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska hitta på ikväll. blir väl bara lugnt.. både skola och körlektion i morgon. (tror jag?) också jobb för freddes del ju..

nä nu har jag inget mer att berätta för idag.. so I see YOU again tomorrow =)





 
snygge bilen. jag ska få den... ;) hahaha








Kommentarer
Postat av: Monika

Fina bilder.. Men dom blev lite för ljusa.. Fota lite från fel håll kanske.. heheh..

2009-09-01 @ 19:24:08
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Emma

Det är robin som gjort om dem :)

2009-09-01 @ 19:31:24
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: natti

du o fredde verkar ha det toppen, kul o se (höra?)

har han fått praktik än?



ha de bra

/en annan byggares fruga

2009-09-01 @ 21:57:08
URL: http://natalietornkvist.devote.se
Postat av: Emma

Jadå vi har det hur bra som helst. tack för omtanken :) Ja, han har fixat egen praktik på sin systers pappas byggfirma i landskrona. har tobbe fått någon?



haha ha det bra frugan :)

2009-09-02 @ 09:56:13
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: natti

nä men hans lärare håller på att fixa. så snart hoppas vi på att han får nåt! :D

2009-09-03 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0