Ush!

Finns det något värre än tidigare mornar när det börjar bli kallt ute? det är såå deprimerande att gå upp ur den varma sängen. och ännu mer lär det väl bli sen när man har körkort och ska ut i den kalla bilen! haha..

Har iallafall körlektion klockan 10, så jag måste gå till tåget tjugo 9. (jag vet, skitdrygt att vara där så långt innan.) får hoppas det går lika bra idag som förra gången iallafall!

Gick upp för en stund sen, lollo ligger kvar och sover. blir väl att hon ligger kvar och sen cyklar hon hem när hon känner för det :) har hon inget speciellt för sig idag så ska jag ju inte slita upp henne ur sängen i onödan när hon sover så sött.. :)



Förutom körlektion idag är det träning som gäller. och sen förmodligen övningskörning här hemma med jörgen ikväll. wee'll se about that. nu drar jag iaf! hörs senare!


"i love you, and can't stop loving you..."







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0