when love takes over

Vaknade för en stund sen av att solen lyser rakt in i mitt rum. lika störigt varje gång man glömt hänga för "draperiet" för fönstret. kunde inte somna om igen.. så jag gick upp istället.

kom precis på att jag glömt kamera sladden hos robin, och att monka ska ha tillbaks sin kamera ikväll, så det vore skitbra om han kunde lämna den idag innan han börjar jobba. "lalalala, HOPPAS han läser detta" (a)

Idag ska jag försöka tvätta.. det är verkligen ett måste nu. sen städa mitt rum och slutligen gå till gymmet och träna ordentligt så jag får massor med träningsvärk..

helgen närmar sig, skönt. vad händer för er? imorgon har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, louise frågade om jag ville följa med ut men det blir nog ingenting med det eftersom vi ska fira robins 22 års dag på lördag. :)

nä nu ska jag käka något, see you later!




mörkt hår. hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: SAra

2009-09-11 @ 22:50:51
Postat av: Sara

JA tycker din hårfärg e fin som den e nu :) jättefin !

2009-09-11 @ 22:51:38
Postat av: natha

HISS! fast det är fint ljust med (:

2009-09-15 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0