why this?

(jag orkar verkligen inte någonting för tillfället. framförallt inte alla människor. ingen kan bestämma sig, ingen vet vad dom vill förrän dom vet vad någon annan vill och ska. snälla gör det ni vill och känner för och inte det någon annan tänker göra. typiskt att det alltid ska bli såhär när det gäller mig och mina vänner. men det är väl sånt som hör till när man umgåtts i 3år..)

men från det ena till det andra! var på körlektion innan i morse ju. gick helt okej :) övade på enkeltriktning och "förbjudna" gator eller vad man ska säga. fick godkänt på det så nästa gång är det cirkulationsplats! sen bara stor landsväg och motorväg kvar :)

är med louise igen nu, hon ska vara här tills klockan tre då jag ska iväg och träna. har träningvärk sen igår så det blir nog bara att jag tränar kondition idag..

sen eftermiddag/kväll ska jag nog ut och övningsköra med jörgen! köra turbobil :) skoj..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0