win or loose

vaknade för en stund sen. älskling åkte precis iväg med robin för att fixa med crossen tills i morgon, och jag ska alldeles strax klä på mig för att åka upp till familjehuset (öppna förskolan) med mamma och evelina. dom säljer babykläder där idag så det lär väl vara fullt med galna mammor som springor rundor :) men jag har inget annat för mig, så jag joinar!

igår var vi och åt på kinarestaurang i lund. gott. men idag återgår det till dem normala matvanorna igen. ;) bäst så. sen åkte vi bara hem och la oss och kollade på tv. hände ju inget annat speciellt... kände mig lite tråkig bara som var astrött så jag somnade hela tiden under filmen vi kollade på. do you forgive me älskling? hihi

idag är jag ÄNNU rossligare i halsen och börjar få riktig nästäppa. nu fattas bara febern. min kropp är konstig. istället för att bli sjuk sådär "pang" så kan min förkylning smyga sig på i en hel vecka. JOBBIGT.

nu ska jag käka frulle! hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0