28 april

Japp, idag är det den 28 april. Alltså 17 månader sen jag och fredde blev tillsammans. 17 månader. 1 år och 5 månader för er trögtänkta ;) Det är långt tid iallafall. Vi har haft våra med och motgångar precis som alla andra, vi har gråtit och vi har skrattat och i slutändan finns det ju bara en förklaring till varför vi håller ihop. Vi älskar varandra. Love you babe..

Nu har jag kommit hem efter en halv-dag med jimmy och fredde. Vi har varit och lämnat freddes cross på jonte, käkat och gått en snabbis runda på centersyd. Fick med mig två koftor hem som vart på rea. :) Nu sitter jag och väntar på pappa som snart hämtar mig, för vi ska ju på pilates pass på gymmet.. hade tänkt testa alla passen, så imorgon blir det kanske box vi får se. :)

På fredag är det ju valborg mina vänner. vad händer? valborg är ju trots allt viktigare när man är lite mindre kan de ju tyckas men man tackar ju inte nä till lite fest. Blockparty? tror jag har förstått innebörden av det nu. vilka ska dit? vilka ska till parken? call me..

Nu sticker jag. vi hörs kanske sen. Puss!






Kommentarer
Postat av: Paula

Jag och Victor närmar oss 5år nu :P

2010-04-29 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0