Basket

Hej cuties!

Uppe med tuppen idag, skulle egentligen gått ner till af klockan åtta med tanke på att jag inte har någon cykel just nu.. men jag känner att jag inte mår helt på topp så jag hoppar det idag.

Igår började jag dagen med af 9-12, efter det stack jag till lund och träffade jonot. (skulle egentligen träffat min jobbcoach 14.30 men kände mig helt slö så jag struntade i det) Sen åkte vi till kävlinge och mötte upp fredde, satt och softade nere vid ån i solen :) skönt!

Efter det körde jonot oss hem och sen nån timme efter kom Markus och hämtade oss. spelade basket vid annelund med massa folk.. :) sommarkänsla!




basket




älskling




haha lillen med solen i ögonen




bigsis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0