Bästa

Haha måste bara berätta en sak som vi hade asroligt åt igår.

Jag ringde fredde på jobbet igår vid fem tiden och frågade "ska vi till lödde ikväll?" eftersom det alltid är streetrace där på torsdagar och fredde har ju köpt ny bil så tänkte att han säkert ville dit. och han svarar "jaja, ja det kan vi." varpå jag undrar om elin kan åka med oss dit men med jeppe hem. "jaja, klart hon kan."

När han hämtat upp oss och vi närmar oss lödde (klockan är ca 19.55) så ringer elin jeppe och frågar vart dom är och om dom har kommit dit ännu. Fredde i sin egen lilla värld lyssnar bara på ett halvt öra...

Några minuter efter dem lagt på och vi svänger in mot centersyd så säger fredde:

- MEN hallå! det är ju strippen idag! Jag och elin börjar asgarva... haha
- Vad skrattar ni åt?
- FREDDE, vi ska till strippen....
- VAAA? jag trodde vi skulle till centersyd och handla?
- Dom stänger om typ tre minuter gullet... (asgarvar)
- Hehe, jahaaaaaaa..... :)

Kanske inte lika roligt att läsa som det var att höra... min pojkvän är en förvirrad människa... hahha... 

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHHAHA! Det var faktiskt lite komiskt :)

2010-04-24 @ 14:56:15
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0