Det är som att någonting saknas utan att jag vet vad.

Har varit full rulle idag så jag har inte hunnit blogga. Ska sticka snart igen så jag tänkte bara köra ett snabb inlägg.

Var inne på stadium idag med älsklingen när vi var i lund. Vi skulle titta på badkläder. Är det bara jag som tycker att alla bikinis överallt är skitfula? Någon som har nåt tips om vart de finns snygga badkläder?

Ska ut till lödde sen med grabbarna och kolla läget lite, träffa sandra i landskrona också förhoppningsvis. :) Men nu, först en sväng till barsebäck...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Nelly.se ;D !!

2010-04-29 @ 21:27:36
Postat av: Caroline

Tur jag köpte en bikini på gran canaria som är sjukt snygg ;) haha. Du hittar säkert någon snart, Emma :D

2010-04-30 @ 08:02:16
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: Elise

sv: jo de sa ju det men de ringde mig och ville jag skulle komma in igen och prata och så. men det var ju rätt många som sökte så de tar väl det gradvis :)

du var också där? =)



Åh hatar alla bikinis just nu, håller med, SKITFULA :(

2010-04-30 @ 11:51:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0