Det var jobbigt...

Fyfasiken vad spinningen var jobbig igår! Men lätt att jag ska fortsätta. Minst ett spinningpass i veckan. Usch vad det känns i rumpan idag.. och det lär ju vara ännu värre i morgon. Jag brukar få den värsta träningsvärken två dagar efter.. Har skitont i mina armar idag och dem tränade jag i förrgår. :)

En tråkig sak är bara att jag började bli sjuk i förrgår. och igår var det lite värre.. också tränade jag.. och idag gör det ännu mer ont! naaat good. och ikväll har jag ett pilatespass inbokat. någon som tränar pilates och vet om det är så jättepåfrestande när man är sjuk? vill inte avboka..

Nu har jag precis slängt i mig min havregrynsgröt och funderar på att ta en huvudvärkstablett också för jag känner hur huvudvärken kommer krypande.. hatar piller dock haha, brukar inte ta tabletten förrän det gör riktigt ont... :P

Köpte två par "slip-in" skor på netto i förrgår. 49:- /st tänkte bara tipsa om dem, sköna och lätta att slänga på sig bara.






Pusskram!


Kommentarer
Postat av: lindgren

hejhej,

vi testa pilates i skolan efter sån träningsfilm för ett litet tag sen, det va jätte roligt enligt mig, men jag gillar yoga och sånt sen tidigare.

det är inte påfrestande som ett spiningpass men däremot så är det mycket mage/rygg och rumpa, iaf det passet vi körde, och det är ganska lugna rörelser men man känner det definitivt i magen. det enda som kan bli jobbigt om du börjar bli förkyld är isåfall andningen. men annars tror jag nog det går bra, i värsta fall får du ju ta det ännu lugnare bara :)

2010-04-28 @ 16:33:44
Postat av: Emma

Tack :) Nu har jag gjort det. Det var ansträngande men faktiskt inget för mig, jag gillar tempo. :)

2010-04-29 @ 09:17:10
Postat av: Amanda

Åh, jag köpte också dom skorna där häromdagen, har bara använt dom som rök-skor på balkongen men dom är redan sönder :( antar att man får vad man betalat för..

2010-04-29 @ 15:40:25
URL: http://litenast.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, sånt skor köpte jag i Onsdags. :)

2010-04-30 @ 08:03:55
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Haha okej ja jag kan tänka mig att dom går i sönder ganska fort. :P



Okej :)

2010-04-30 @ 08:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0