Down

Så känner jag mig idag. nere... deep down. Känner inte för nånting, ingenting blir bra, ingenting går som jag vill och jag ser inte alls framemot denna dag. Ska till doktorn när jag landar i kävlinge sen, vill inte alls dit...

Får väl ta mig i kragen och försöka rycka upp mig. Ikväll ska vi nog iväg och titta på en bil till fredde.

En bra sak, resan till Rhodos är bokad och betald. Känns riktigt skönt. Dock är det 4 ½ timmes flygtid (BIG NO) men det kommer det att vara värt. Förhoppningsvis :) Detta kommer att vara min födelsedagspresent från min älskling, eftersom han har betalt min resa. (fyller år på söndag)



Här är en poolbild från hotellet. Vi kommer att ha stranden precis brevid och precis runt kanten har vi Rhodos stad, barer, affärer, restauranger.. precis som jag ville ha det!

hörs sen! kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0