Hamnen

Ligger på en Sten nere i hamnen i Landskrona och solar ansiktet. Skönt! Måste säga att ljudet av havsvågor har alltid fått mig att slappna av. Iallafall så är vi här och fiskar horngädda, dem har ju börjat komma nu. Ingen lycka ännu men vi stannar nog en timme till så vi får ju se. :) i morse/förmiddes var vi och köpte converse till mig. Slut överallt utom på stadium dem hade nått par kvar. Så glad jag blev :) hade jag inte hittat dom hade jag nog tagit de "slimmade" i skinn i stället men tur vi kollade på stadium :) det enda tråkig med converse är att det har blivit en JÄTTEstor trend, så man e ju inte ensam om dem precis. Och speciellt inte dom vita. Idag ska jag starta gymkort på Times i Kävlinge! Satan vad det ska pumpas nu. Klagar ju inte på att dem har april-erbjudande just nu. 250 :- i månaden istället för 315 :- Som hittat! ;) så klockan sex blir det träning. Nä nu ska jag sola vidare. Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0