Happy birthday

Okej, nu får jag väl ta mig i kragen och skriva. Jag orkar inte berätta allt som hänt de senaste dagarna men en liten uppdatering ska ni få. Idag fyller min lillasyster år förresten och jag är uppe med tuppen. (ännu värre till och med) Grattis till dig gumman på 12års dagen!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, har inte riktigt bestämt mig ännu. Kanske ska in till Malmö idag istället och lämna cv:et men vi får se hur det blir. Annars ska jag slänga ihop några smörgåstårtor med pappa i eftermiddag (till kalaset i morgon) och sen ikväll vet jag inte vad som händer. Vad ska ni hitta på? :)

Igår vart jag på af och sen åkte jag in till lund och lekte i parken med seb o jonot. Sen åkte jag hem och så hämtade daddy mig i kävlinge och vi åkte till centersyd och köpte presenter/mat också köpte jag en "baseball jacka" på gina tricot. Kanske inte ska kalla det jacka, ginas e ganska tunn i tyget... Ville igentligen ha bikboks men den är ju slutsåld i typ hela sverige. Visar den sen iaf :)

Igår köpte min älskling en cross.. en ganska dyr en! vill se deeen :) imorgon ses vi...

Dessa skorna fick min lillasyster av mig och fredde nu i morse. :)




Vi hörs sen! ska försöka i af! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0