Helg

Vi börjar där vi slutade tycker jag...

I lördes var jag och jonot som sagt på jobbmässa i Malmö. När vi kom dit hittade jag Ellionor i min kö (restaurang kön) så jag kom fram en bit i kön direkt, prima. Tror vi köade i tre timmar innan det var vår tur. Min intervju gick bra kändes det som så jag är nöjd :) blir det något så hör dem av sig om 3-5 veckor.

Lördes kväll och natt tillbringade jag med min älskling och jimmy i bilen.. fredde var taxi hela kvällen och natten så vi gjorde inget speciellt. Var hemma typ halv sex på morgonen...

Igår åkte jag, emelie och fredde till centersyd och därefter Entré för att fredde skulle handla lite kläder. 4000 kr fattigare hade han med sig en svart baseball jacka, en jetset klocka, en ring, en skjorta, en keps, och ett par adidas mjukis hem. Jag hade dock kunnat handla en helt ny garderob för dem pengarna men men han blev nöjd så det är ju huvudsaken :)

Idag är jag i atorp och kommer förmodligen vara här tills ikväll, då åker jag nog hemåt igen..



poser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0