Helgen

Nu var det minsann många dagar sen jag uppdaterade. Riktigt dåligt av mig eller va säger ni? Har varit i farten hela tiden så det är därför jag inte tänkt på att skriva.

I fredes var jag på af och sen åkte jag till lund och träffade jonot och hämtade min iphone :) Körde upp till kg och joinade oskar en stund när han bytade däck.. jag bytade också ett ;) händig som jag är. Mötte lollo på stationen i lund också tog vi tåget hem och cyklade hem var för sig och gjorde vid oss. Åkte in till kävlinge vid sju och stack på förfest hos danne, sen vidare på lokalfest på högalid.. var en nykter men ändå trevlig kväll :)

I kom fredde hit och vi stack till robin och grillade på hans gård med massa vänner. När vi käkat blev det lite krök uppe hos honom.. några stack ut senare och vi stannade kvar och tittade på film. Jag somnade dock.. någon gång in natt körde danne oss hem... fyfan vad slut jag var.. somnade direkt..

Och slutligen, idag har vi bara softat här hemma.. gick ner till kävlinge för att hämta cyklen men det visade sig att lollo och dom redan hämtat den så jörgen kom och hämtade oss istället. Köpte käk och sen när vi kom hem grillade vi i trädgården. mys! Annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt och tittat på tv. Har inte hänt speciellt mycket. Jag är fortfarande helt slut i kroppen (för lite sömn och inga kolhydrater eller socker gör en död) så för mig har det inte varit några problem att bara dega...

Nu ska jag fortsätta göra ingenting... Kram!




Säljer denna telefonen, 5 veckor gammal. 1100 ;-
Kommer med låda o kvitto, försäkring hela köret... någon som e sugen?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är det exakt den telefon? :P

2010-04-11 @ 21:48:51
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: Sara Samu

Vad har den för kamera?

2010-04-12 @ 21:26:54
Postat av: Emma

Den har 3.2



den har några små repor på baksidan

2010-04-13 @ 06:56:08
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0