Here we go!

Nu har jag varit på gymmet och pumpat. Duktigt eller vad?! Nu ska vi bara hålla detta också. Every single day! nä nu skoja jag. Inte varje dag, det är inte bra för hälsan. Men 4 dagar i veckan minst.

Tänkte igentligen vara duktig och lägga upp några bilder men jag orkar inte. Inte idag.

Imorgon ska jag på möte med min handläggare på kommunen och redovisa mina sökta jobb, sen ska jag ut till pappas jobb på arbetsintervju. :) På kvällen vid halv åtta kör jag spinningpass med pappa för första gången! jag lär ju dö.... någon läsare som brukar spinna? är det roligt? tråkigt? fruktansvärt?

Nu ska jag ut och träffa jonot och få min födelsedagspresent. Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0