malmö

Hej mina vänner!

Idag har minsann varit en ganska händelserik dag. Vaknade hemma hos lollo imorse, insåg att min klocka inte hade ringt och att jag var lite sent på det. Försökte fixa oss så snabbt så möjligt sen cyklade vi ner till klc. Satt lite vid datorn och snackade lite skit sen klockan 12 hämtade jonot mig!

Körde till malmö för att kolla om vi kunde hitta den luren jag ville ha.. fanns tydligen ingenstans enligt dem på enré och det var en väntetid på 6 veckor men det visade ju sig senare vara bullshit. Lunchade på entré sen körde vi bort till triangeln och träffade vera o marie..

Sen begav vi oss till lund, ställde bilen på kg och traskade ner till stan. riktigt skönt väder! stannade och tog de lite lugnt i stadsparken sen gick vi till telenor store i stan... fixade med luren så den kommer i morgon :) RIKTIGT NAJS...

Nu sitter jag, jonot och oskar uppe hos niklas och umgås lite... snart hem till kävlinge och byta kläder sen till lödde..

Kanske inte det roligaste inlägget men nu har ni fått veta om min dag i exakta händelser! och det är ju precis det ni vill egentligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0