My b-day!

Idag fyller jag 19! Grattis till mig! Har inte bloggat förrän nu eftersom jag har varit igång hela dagen. Vaknade upp hemma hos fredde i morse, mornade oss och åkte och lämnade jimmy (han hade sovit över) sen begav vi oss till lund.

Gick in och satte oss på tatung och inväntade jeppe och elin. Fick min present sen beställe vi mat. Superfina blommiga tygskor från dinsko fick jag, love them. :) När vi hade käkat åkte vi ner till en affär som ligger på St.lars och grabbarna köpte varsin baseball jacka (freddes 2a haha) skitsnygga! jag gillade den affären, skitfräcka killkläder. :)

När vi var färdiga där åkte vi till Nova och letade present till mig. Fredde ville ge mig ett par converse skor, men tråkigt nog är dem slut överallt nästan. Så vi får leta vidare i morgon! Jag ska hitta ett par. :)

Efter nova åkte vi hem och då fick jag ett såkallat "svimanfall" vilket är ganska vanligt för min del. Brukar hända ibland att jag blir svimmel och får lägga mig ner och andas djupt och långsamt. Några gånger har det hänt att jag svimmat och varit borta några sekunder. jätteobehagligt... Idag var det lite extra jobbigt faktiskt. Men det gick över tillslut...

Så nu ikväll har jag bara tagit det lungt. så det ska vara! imorgon är det en fullspäckad dag, ska till doktorn i lund på morgonen, sen jobbcoatchen. På kvällen ska jag införskaffa mig ett nytt gymkort! längtar faktiskt... :)

Nu ska jag sova... Tack för alla gratulationer idag :) blev mycket förvånad över vissa som hörde av sig.. men det värmde gott! love ya'll.. och ni som inte hörde av er... nu vet jag vart jag har er ;) speciellt DU..




Skorna jag fick. fina visst? :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

OJJJ, jag glömde gratta, GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D

2010-04-26 @ 08:33:59
URL: http://finest.se/ntornkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0