Påsk

Tänker inte ursäkta mig för att jag inte bloggat på nårra dagar, har haft bloggtorka och ingen lust alls. så att så ligger de till!

Men nu e jag back on track :) Sitter och väntar på att min styvpappa ska hämta upp oss, ska hem till brorsan och paula på kalas. Eftersom min kära mami fyller år idag och paula fyllde häromdan så firar vi dem ihop idag! smart va?

Helgen?

I fredes var vi på 25års fest hos Paula. Mycket trevligt! Jag var nykter dock men det behövs ju också ibland. Inte alltid lika roligt men det kan va ganska underhållande att studera alla när fyllan slår till :) jag och fredde sov över där eftersom vi numera har en bit hem till mig...

I lördes hämtade pappa oss på förmiddan hos brorsan och vi stack till farfar i Åstorp. Längesen jag träffade honom så det var mysigt! krängde pizza (den största jag nånsin sett, bilder kommer sen) och pratade lite skit sen begav vi oss hemåt igen!

På kvällen (igår) så bestämde fredde sig för att spela poker med min papi, brorsa och dem andra så jag stack på fest hos hanna med figge och dennis... =) alltid kul o träffa folk man inte sett på länge.. märks att man ibland ses för sällan!

Nä nu måste jag kila, kommer bilder från helgen sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0