Tjena mittbena





Inte de vackraste bilderna men dem togs igår som hastigast innan vi stack. Ville visa upp min variaton haha. Eftersom jag alltid har mitt hår likadant i princip (händer att jag vågar det eller sätter upp det nån gång) men annars har jag alltid nedsläppt med snelugg, så ville jag pröva nåt nytt. Så de fick bli mittbena! därav rubriken :) Jag halvgillade det, kändes ovant men det var helt okej. Fredde disliked it, han tyckte jag var finare i snelugg..

Annars uppe med tuppen som vanligt! Meningen var att jag skulle sticka till af.. men så började det ösregna och jag ångrade mig lika fort. Tråkigt att man gått upp och gjort vid sig bara. Tur jag har danne som är så snäll och ska mejla mitt cv till mig! you're an angel! Man kanske ska bädda ner sig med en film? så skönt det hade varit..

Nä nu ska jag fixa lite grejer, kika in lite senare för idag blir det mycket uppdatering! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0