Triatlon

Nu har jag suttit i över en timme och försökt ladda upp bilderna från i fredes, men det vill inte gå, varken här i bloggen eller på facebook. Trist! Får försöka mer imorgon.

Nu har vi varit på kalas iallafall, det har varit dagens sysselsättning. Min älskling stannade kvar hemma hos brorsan, gissa vad dem skulle göra? poker ofcourse... fattar inte att man inte tröttnar men men, killar!

Från det ena till det andra, min pappa har fått för sig att göra en triatlon. Man simmar typ 5 mil i öppet vatten (typ havet) går direkt upp från vattnet och cyklar 18 mil.. därefter hoppar du av cyklen och springer dem sista 5 milen! Det är riktigt sinnessjukt men när min pappa har gett sig in på något så vet jag att han klarar det. Han är dock inte i form för det än men han blir väl! Han sa till mig idag när jag tjatade om att jag ville ha en iphone att om jag gjorde en triatlon med honom så skulle jag få en iphone. haha, han e galen...

Nä nu ska jag duscha hade jag tänkt. Kram!




Denna bilden gick visst? sleten bild på mig från igår när vi åkte hem från farfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0