You’re out of my life, it cuts me like a knife.



Här är bilen fredde köpte igår. En honda prelude. Helt okej är den, skitskön att åka i. :)

Han hämtade upp mig på kvällen igår också körde vi in till landskrona och träffade lite vänner. Hemom fredde en sväng också så grabbarna fick pröva crossen... lättroade :)

Efter det satt jag och pratade med sandra i flera timmar i hennes bil. Känns bra att prata av sig med någon man känner att man verkligen kan lita på. Är så glad att jag träffade dig gumman! Hoppas allt löser sig för dig för det är du verkligen värd.

Nu ska jag träna lite, sen ska jag cykla ner och posta en telefon jag har sålt. Efter det dusch och fix, sen ska vi in till lund och fixa pass till fredde.

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0