10/8

Kör ett nytt inlägg om min dag eftersom inlägget om Nicke blev så långt.

Idag har jag jobbat som vanligt. På måndag är det 2 v kvar tills jag slutar helt på lillaharrie. Vill inte! Trodde inte det skulle kännas såhär men jag trivs så sjukt bra och har lärt känna alla dessa unika underbara  människor. Trodde inte jag skulle säga det men det e precis vad dem e! :) Det är trevligt o gå till jobbet helt enkelt och det är nog inte alla som känner så.

Efter jobbet körde jonas mej hem och sen pratade jag som sagt lite med mamma och dem andra, bytade om och sen begav jag och Elin oss till gymmet. Hon startade kort där idag, så nu slipper jag träna ensam tjej. :) Brorsan tränar ju också men det är inte samma sak. Säg till om ni tänker börja eller ta del av sommarerbjudandet, för om jag värvar er får jag poäng. ;) hihi.

Powerwalkade på bandet i en halvtimme sen tränade vi benen. Hem och passade lillkillen när jörgen körde mamma och eve till sjukan. Kan säga att de är inte de lättaste o laga middag med en 1 åring springandes runt benen... för er som inte redan upplevt de alltså. Tillslut vid halvåtta nån gång fick jag ätit iallafall. :)

Nu sitter jag och älsk här vid varsin dator men ska krypa ner i sängen nu. Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0