23/8

Ojojoj.. nu går tiden minsann fort. Snart höst och därefter kommer vår superduper efterlängtade vinter! *nat* tror den blir riktigt kall i år. Är inne på min sista jobbevecka på lillaharrie nu, tråkigt men sant. Började inte förrän 11 idag eftersom jag var på vårdcentralen och kollade mina prickar först. Har fått lite röda utslag på hakan och kinderna och dem har inte velat gå bort på två veckor så idag var det dags o gå tyckte jag.

Man kan ju inte ha massa prickar i hela ansiktet, hur snyggt e det? Jag menar har man alltid haft så fin hy som jag får man ju panik när de kommer massa prickar.. O när man ser bra ut e de ju synd om en sån sak ska komma o förstöra.. håller ni inte me mej..? :)

Efter jobb lagade jag middag och sen körde jag ett spinningpass på gymmet. Riktigt skönt med tanke på att jag fick mitt första MACK-återfall igår. Haha, jag har en stor kärlek till bröd o mackor och igår käkade jag 4 bullhalvor med ost och smör... Så inte okej när man hållit sej ifrån bröd i snart 4 veckor! Så jag får hoppas lite av det försvann idag på spinningen... ;)

Nu ska jag sova.. hörs imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0