<3

Imorse när jag kom till jobbet fick jag sitta i fika rummet och vänta på Veronica eftersom hon hade mina nycklar. Under tiden satt jag och läste metro... "9 årig pojke omkom i crossolycka" fångade min blick. Det isade till i hjärtat och håren reste sig över hela kroppen trots att jag inte hade någon aning om vem det var. Tänk er att förlora ditt eget barn, se honom/henne försvinna ifrån dej 9 år gammal... livet e verkligen så orättvist. Man tror att livet e så självklart men det är det inte, man vet aldrig vad som komma skall.

Iallafall, efter jobb i dag när jag kom hem berättade min mamma att det var hennes kusinbarn Nicke som hade gått bort i olyckan. Min mammas pappa hade många brödrar och därför e dem många syskon och kusiner. Mamma umgås inte med någon av sina kusiner idag, Men efter att dem allihop i kusinskaran funnit varann i en grupp via facebook, blev det en kusinträff planerad. Den ägde rum förrförra helgen (?) Nickes mamma och han var där.

Som jag förstår det var han en mycket duktig liten crossförare och hans mamma stöttade honom i det och följde med honom sverige runt på alla tävlingar. Också plötsligt på en träning i tommelilla igår var olyckan framme. Ambulansen kom och förde honom till sjukhus men det räckte inte hela vägen.

Det gör ont i hela mig trots att jag inte känner denne lille kille. Jag skänker iallafall en tanke åt hans mamma och beklagar sorgen. ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0