639

Jepp, i hela 639 dagar har jag och Fredde varit tillsammans. Eller nu ljög jag lite.. igår hade vi varit tillsammans i 639 dagar. Men i all hets med fix och skjuts och fest och mat och vänner och jag vet inte allt så glömde vi bort det lite. (Vi firar inte månad för månad utan mer halvår eller år) Men vi brukar iallafall vara lite extra gulliga den dan och eftersom vi inte hann (?) med det igår så fick fredde frukost på sängen idag... vilken underbar flickvän jag e asså. håller ni inte med?

Annars har vi tillbringat dagen överallt utom hemma hehe. Körde till Anette innan idag och drack kaffe och snackade skit. Blev nog där i några timmar sen åkte vi till nya coop i landskrona vid halv åtta tiden. Jag tycker det det är roligt att gå i nyöppnade affärer, speciellt när jag själv har sökt och varit på intervju för nya coop som ska öppna i lund, och dem kommer vara upplagda på ungefär samma sätt. Men fredde skyndade på oh gnällde så jag fick ju snabba mej. Köpte en massa ost och panrich, kex, vindruvor och ja allt de där... Sen begav vi oss direkt hem till min pappa och skämde bort han med lite osbricka.. :)

Mysig söndag, sitter fortfarande hos papi faktiskt och ska bege oss så fort fredde har spelat färdigt sin turnering (han sitter vid min bärbara och spelar) pappa har gått och lagt sig och jag känner att mina ögon sakta men säkert sjunker ihop.. Har lite bilder att bjuda på imorgon! Både från jeppes fest och från idag.

Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0