Arbetsintervju/boots

Idag har jag haft en bra dag. Änsålänge! Men det blir säkert resten också.

Gick upp tidigt i morse och duschade och sminkade mig. För en gångs skull la jag lite tid på smink hår och kläder! Har inte gjort det på flera månader nu när jag jobbat känns de som. Inte speciellt lönt att klä upp sig en massa för att åka några minuter till jobb och sen byta om till arbetskläder. Så idag har jag känt mig fresh, haha. :)

Vi var ca 40 pers som samlades på arbetsförmedlingen i Lund för en genomgång och därefter fick vi vänta på vår tur för en 10 minuter lång intervju. Skulle möta upp Elin efteråt, men det tog ett bra tag för mig så när jag var färdig satt hon utanför och väntade tålmodigt. :) Gick i affärer i några timmar sen käkade vi lunch på Gräddhyllan. Dock fick vi nästan äta i omgångar haha, det var en envis jävla geting som inte ville låta oss och vår mat vara. Tillslut fick vi iallafall ätit och sen sprang jag till tåget.

Ett par boots från dinsko fick följa med hem. 499:- perfekta höstskor! Mina bilder blev inte bra dock så ni får en bild från Kenzas blogg också. (Den med benen)


(Denna bilden @Kenzas.se)






Kommentarer
Postat av: Emelie

Grymt snygga boots!

2010-08-20 @ 11:02:19
URL: http://iettrosaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0