Bästa tipset när man känner sig nere;

... Ut och shoppa! Det funkade för mig iallafall. Litegrann. Har varit på centersyd idag med Elin och shoppat loss lite. trots att plånboken kanske egentligen (?) inte tillåter det.. hehe.

Som vanligt blev det bara tröjor och annat skrafs. Jag är skitdålig på att handla byxor, jag blir irriterad och varm och ger upp direkt. Jag är nog inte den enda som har problem med att hitta jeans som ska passa i längd, midja, lår, rumpa.. ja ni vet tjejer...



Skjorta Gina tricot, 199:-.




Kofta Gina tricot, 249:-.




Puma hoodie (rea) 499:- och träningsskor rea 199...



Underkläder Cubus.. Överdel 99:- trosor rea 39:-.

Blev ett logglinne och lite smink också men det orkade jag inte fota. haha. Nu ska jag snart till min bror o paula tror jag. Fredde kom tydligen hem idag ändå så han e nog här närsom. Ha en trevlig lördagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0