Bloggtorka..

Har bloggtorka. Ingen lust alls o blogga.

Jobbar hela dagarna, efter hemkomst vid 16.30 är de inte så mycket kvar av dagen känns de som. Igår gick jag hem från jobb, tog 1tim och 10 minuter.. drygt men ändå skönt efteråt. Sen bakade jag frukostbullar till min kära familj... dock blev det "kvälls-bullar" för vår del.. :)

Idag e min älskling o kör cross.. jag har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av dagen. gymmet kanske? nån som e sugen?

Imorgon e de onsdag och de betyder att halva veckan har gått, och att min kära syster fyller 23 hela år... love you!


Kommentarer
Postat av: ole

var jobbar du eftersom det tar så lång tid att gå hem

2010-08-05 @ 13:06:18
Postat av: Emma

Jag jobbar på Lillaharrie valskvarn. Hehe, i lilla harrie såklart..

2010-08-05 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0