Can you feel it?

Sitter hos brorsan och fördriver tiden medans dem andra spelar poker. Ur högtalarna dunkar just nu Michael Jacksons musik på spotify.. Vi kör hela raden uppifrån och ner... det är bannemig inte många låtar han gjort som varit dåliga! 

Kunde ju egentligen hittat på något annat idag än & sitta här men eftersom det är 25 års-fest för Jeppe i morgon så vilar jag upp mig. :) Vet dock inte om jag ska dricka speciellt mycket eftersom jag har slarvat lite med träningen de senaste dagarna och alkohol sabbar ju ännu mer.. så vi får se vilket humör jag är på helt enkelt! :) Trevligt ska det iallafall bli.

Har inte orkat fota sakerna jag köpte häromdagen men jag hittade däremot en bild på ginas hemsida på min blus... Den fanns i vitt och orange/aprikos och även om vitt blir lättare att matcha så var den sistnämnde bara så jäkla självklar. Jag klär faktiskt i den färgen. :) (Den är kort i magen där framme)



Dock har jag inte fixat något som jag tycker passar till imorgon så det får bli nåt gammalt. Så löjlig man är ibland, varje gång det är nån "stor" fest så köper jag nya kläder.. Man kan ju faktiskt synas i samma sak två gånger även om det inte är lika kul. Typiskt tjejbeteende ellerhur! Också svälter halva jorden... Ah okej nästan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0