Close your eyes

Så snigg man kan va när man ligger o pratar i telefon.



Nu e de dags o sova känner jag. Ikväll har jag tänkt över mitt liv lite, funderat på vad jag vill och vad jag förtjänar. Jag är värdefull! Alla är värdefulla på ett eller annat vis, man ska inte behöva ta skit från någon. Sen är det bra om man kommer underfund med det innan det kanske är för sent (?) i vissa fall.

Nä nu babblar jag bara. Imorgon ska jag gymma med min syster, hon ska starta träningskort på times. Justeja... dem har sommarerbjudande aug ut. 325kr/mån (spara 70:-) och ingen bindningstid. Du kan närsomhelst säga upp ditt kort och 30 dagar efter e det borta. Dessutom slipper du startavgiften på 350 kr :) skynda fynda...

Nä nu måste jag sova. Ensam. Buuäh. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0