Fredag

Fredag idag och den har spenderats hemma framför datorn. Känns som de börjar bli en vana att "ta det lugnt" på helgerna, de händer inte saker lika ofta längre. Trist! Antar att det är jag som har levt ut mitt festhumör för lite i tonåren så de kommer nu istället. haha :) Den 28:e är det iallafall 25 års fest för Jeppe B och det ska bli skoj! Fick en mycket fin inbjudan med posten häromdagen. Tack :)

Idag har jag jobbat till 4 som vanligt. Timmarna går sååå sent när man väntar på helg. Min älskling kom hem med en present till mej idag. Ett halsband :) tack så mycket babe! blev jätteglad. Så denna dagen har inte bringat mig särskilt mycket otur, inte hittils iallafall. 

Hade planerat att träna efter jobb idag men jag tappade suget när timmarna gled iväg. Fredde stack iväg på poker och sen har jag bara chillat. Mamma och jörgen är på kräftskiva hos grannarna så elin har varit här och passat Oliver. (det fick bli hennes uppgift då mamma brukar passa hennes hund!) ;)



Fina du. ♥ Du är den enda som förstår mig i precis allt. Bättre finns inte! Alla borde ha en mamma som du, det är höjden av lycka. Jag älskar dig mer än mest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0