Gadd!



Såg denna bilden på Emmys facebook. Åh så sugen jag blir! Jag vill också ha en gadd till... men denna gången hos en riktigt grym tatuerare. Har ju vissa jag ångrar lite... inte pga tatueraren men att dem känns "klena" på nåt vis. Haha. Iallafall så e ju mina "bästa" ställen upptagna redan och jag har en text som jag SKA tatuera... så detta är ett ställe jag gärna hade gjort den på.. eftersom den ligger mig varmt om hjärtat!

"I krig och kärlek finns inga regler."
Dock vet jag inte om det blir engelska eller svenska ännu.. detta är ett klokt ordspråk min pappa alltid använder sig av. <3


Kommentarer
Postat av: en undrande besökare

Var på kroppen sitter tattueringen? Är lite konfunderad över det:)

2010-08-28 @ 10:16:53
Postat av: Paula

Jag tror att den sitter under bröstet på sidan? Ser ut som om det är bröstet hon håller i men är ej säker!

2010-08-28 @ 12:14:50
Postat av: Emma

Jepp den sitter under bröstet! Den e inte min dock ifall du inte uppfattade det :P

2010-08-28 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0