Heeelg

Hej på er!

Vi börjar där vi slutade va? Igår morse började jag dagen med en powerwalk i ösregnet... trodde inte att det regnade riktigt så mycket, så det vart bara på med regnkläderna och ut. Efter halva rundan ångrade jag mig men vad finns de o göra? Bara till o fortsätta hemåt. Käkade frulle och sen åkte jag med familjen till lund för o handla lite. Köpte en ny plattång, behövdes verkligen.

När vi körde hem släppte dem av mig på gymmet också körde jag en powerwalk på bandet också i 45 minuter. Efter det var det faktiskt skönt o gå hem i regnet.. haha. :) Sen kom fredde också bestämde vi oss för att se film med victor och paula. Så jag, fredde och victor begav oss in till hemmakväll för o hyra en... fyfan säger jag bara! livrädd var jag, man såg ingenting på vägarna så mycket det regnade.. och vid tunneln en bit ifrån kung oscars bro höll vi på o fastna i, pga kraftig översvämning.. trodde bilen skulle drunkna :P

Men vi kom hem välbehållna tillslut iaf! tack o lov. Satte på en film och sen deckade jag. Vaknade vid kvart över elva av att filmen var slut och fredde ville hem.. så vi begav oss hem och deckade i min säng i stället. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0