Igår hade jag egentligen bestämt mig fö...

Igår hade jag egentligen bestämt mig för en hemmakväll, grabbarna skulle ju iväg och spela poker och mitt rum måste ju målas nån gång så jag tänkte att jag skulle va hemma o fixa lite me det. Men alla tjatade om Malmö så när min kusin också ringde vid halv sju o frågade så tackade jag tillsist ja haha. Hade en trevlig kväll iallafall det var de jag ville få fram :) tack töser!

Idag vaknade jag sent och började dagen med en promenix. Sen blev det frulle och efter det duschen. Tog god tid på mej och göra allt som skulle göras o sen hämtade Fredde mej vid sju :) har vatt i Atorp ikväll med Jimmy o pablo och nu spelar grabbarna shot-poker.. Haha. :)

Annars har jag inte mer o säga i denna mobilblogg.. Mer än att den siste idioten är minsann inte född än :) natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0