Mums!





Nu tänker ni säkert.... vem har spytt upp detta? Haha nä men häromdagen när jag kom hem från jobb var jag svinhungrig men visste inte vad jag skulle äta. Har aldrig nånsin lyckats med en riktigt god omelett, men jag tänkte att jag skulle ge det en sista chans. Och det blev svinbra! och ganska nyttigt också faktiskt.
Använde mig av 3 ägg, men använde bara 1 gula. En skvätt mjölk, röd paprika, rödlök, champinjoner och kantareller. Också salt, peppar och massa allkrydda. Dock blev den inte lika snygg som god. Den gick liksom sönder.. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den såg riktigt god ut faktiskt! Det misslyckade på bild är oftast det godaste! :)

2010-08-20 @ 11:01:24
URL: http://iettrosaliv.blogg.se/
Postat av: jocke

fy tusan va gott det såg ut:D recept kanske??

2010-08-22 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0