Nova lund

Måste bara börja detta inlägg med att berätta att jag har ingen aning om varför förra inlägget bara är en bild. Skrev ett långt inlägg till bilden via mobilen, men tydligen har det inte kommit upp.

Idag har jag jobbat 06-15. Försov mig i morse, vaknade av att jag fick sms av pappa "Fråga mamma om jag kan låna 3 cigg" och då insåg jag att det var cirka 4 minuter tills han skulle stå utanför min dörr och brumma. Inte helt okej. Fick 10 minuter på mig iallafall, ibland e de tur att man glömmer tvätta av sminket kvällen innan... haha.

Efter jobb switchade jag om till lite mer representabla kläder och fräschade till mig för att gå på Nova med familjen. När pappa nästan var framme vid min dörr för att lämna av mig kom jag på det... "Oj, mobilen!" Den låg så fint kvar på bänken i omklädningsrummet. Så det var bara att be jörgen snällt att köra ut och hämta den innan vi åkte till nova. And we did.

Av nån konstig anledning är jag alltid skitstressad när jag shoppar. Jag kastar av mej kläder, stressar mellan affärer och rycker åt mig 1000 olika plagg i all hets. Kanske för att jag har en pojkvän som ALLTID stressar mig när vi handlar? Haha, när vi varit i en affär i ca 10 minuter börjar han "nääär ska vi hem? är du klaaar snart?!" Så det e väl en skada man har. :) Fick iallafall köpt en kortärmadspetsblus som e lite kort i magen typ som en magtröja, och en kjol på topshop. Samt en Escada parfym (igen!) och en puma tjocktröja i herrmodell. Och ja juste ett nytt nagellack åh en fil också. Egentligen skulle jag köpa presenter, jeans, nått nytt plagg o ha på lördag och smink.. så ni ser ju hur bra jag lyckades! ;)

Nä nu känner jag att det blev lite mycket.. det var min dag iaf! Missade ju NRJ in the park i Malmö ikväll men jag överlever nog. Gissar på att där var/är heltsjuktmycket människor och det kan man ju tycka är gaaanska jobbigt.

Natti :) (kommer kanske lite bilder imorgon)


Kommentarer
Postat av: jocke

när man shoppar ska man ALDRIG STRESSA...då hittar iallafall inte jag nånting men snygga fynd du gjorde ...men försök o få honom (din pojkvän) att inte stressa ,då gör man aldrig inga fynd o hinner inte känna efter om det passar eller ej...

2010-08-25 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0