Nytt beroende

Jag har ett nytt beroende. Ni kommer tycka jag är rikigt konstig nu, men dra inga förhastade slutsatser förrän ni prövat. Havregryn med mjölk! Inget annat. Åh så gott. Men det måste vara skånemejeriers laktosfria mjölk, för den e lite söt i smaken. (men ändå både nyttigare & bättre för kroppen)

Så min frukost nuförtiden består av 1 dl havregryn och 2 dl laktosfri lättmjölk. Prova, jag lovar det är en mycket god och nyttig frukost.... För dem som vill vara nyttiga då villsäga. ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åhhh så sen :D det börja man ju med för länge sen ;) Men det är svin gott ja :D

2010-08-24 @ 16:50:54
Postat av: Emma

Haha ja jag käkade de skitofta när jag var liten men då hade man ju 15 ton socker på oxå :P

2010-08-24 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0