Planering

Uuuh vilket väder.. Solen lyser så smått men det e ju svinkallt. Precis som igår kväll. Höstkallt, brrr.

Dagens planer idag är;

* Jobba till 15
* Till banken för att ta ut pengar och beställa nytt kort. (fittautomaten tog mitt igår)
* Invänta älskling som kommer idag (saknar dig!)
* Till lödde och köpa presenter
* Kanske måla rummet beroende på hur sent de blir...

Alltså blir det ingen träning idag heller. Men det hade förvisso nog inte funkat med detta skoskavet jag har... Haltar typ. Skärpning Emma!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tröjan är faktiskt min mammas eller pappa supergamla tröja... Så jag klippte den lite så blev den rätt så snygg! Men finns massor av liknande tröjor ute nu. Kolla på Weekday, där har jag sett några liknande för 400lappen! :)

2010-08-26 @ 18:43:29
URL: http://linarosling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0