Regn, regn och åter regn.. Har inte speci...

Regn, regn och åter regn.. Har inte speciellt mycket roligt o berätta om i detta trista väder. Vad gör man?! Jo just nu ser mitt mönster ungefär likadant ut... Jobba, gymma, äta, duscha o sova. Men för att inte glömma, Igår var vi i väg en sväng och köpte färg till mitt och alla andras rum också. Så nu ska de målas :) (när jag har tid o lust)

Idag står ungdomsmottagningen på schemat direkt efter jobb. Om Veronica slipper jouren ska även hon följa med dit. Jag mitt nöt har slarvat bort typ 8 kartor med p-piller i samband med flytten. Så när min karta var slut för typ en vecka sen upptäckte jag att det inte fanns nåra nya.... Auotch. Så nu får jag gå utan och börja efter nästa mens! Trist men så blir de om man slarvar. Så därför ska jag dit dag, lika bra att ni fick information på de så slipper ni hitta på massa konstiga tankar i era små huvuden. ;)

Efter det drar jag nog till gymmet. (no waaay?) sen ska jag hem o äta, för de måste ju oxå klämmas in nånstans. Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0