Slut på det roliga..

Inte trodde jag för tre månader sen att jag skulle känna såhär när mitt sommarjobb tog slut. Självklart finns det saker som ska bli skönt att komma ifrån, tex. enorm dötid när man jobbar för fort haha.. men det finns många fina personligheter jag kommer att sakna och som har gjort min tid på Lvh skittrevlig! Men det är som mamma säger, jag ska förmodligen sluta på många jobb och träffa många fina människor som jag kommer sakna genom livet. Och det har hon säkert så rätt i min kloka moder! 

Idag var iallafall sista dagen och jag bjöd på tårta! Snällt va? Köpte den på Annes bageri vilket betyder att Nicke gjorde den... mycket fin o smarrig tårta min vän.. :) Dock känns det tomt nu.. vad ska man göra på måndag morgon? Sova? Det kommer ju inte funka när man vant sig vid dessa tider, Haha. Har ju träningen att sysselsätta mig med.. får ju ta mig till gymmet minst en gång varje dag och göra av med lite energi nu känns det som. Men jag vill fortfarande inte bara ligga hemma på sofflocket och vara rastlös! Jag vill ut och jobba, göra nytta, synas... bli självförsörjande!

Har börjat tänka i andra banor nu och trots att det bara var några månader sen jag hoppade av 2 året på gymasiet så ångrar jag mig. Gud vad jag ångrar mig. Varför använde jag inte min starka vilja och envishet då till att jobba ikapp och bita hop istället för att ge upp? Im not a quitter... Inte egentligen. SÅ ATT, om jag inte har fått ett jobb inom 6 månader då ska jag minsann plugga.

Men eftersom jag har "talets förmåga" enligt farmor och eftersom "med min charm kan det ju bara inte gå fel" enligt Martin så hoppas jag på ett jobb, haha. Ni e så söta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0