Toy Story 3

Igår var vi på bio i lund. Jag, älskling, victor och paula. Vi såg Toy story 3 i 3D. :) (deras val) Den var väl helt okej, men jag trodde att det skulle vara lite mer "vuxna" skämt i den.. men enligt mej var det nog en barnfilm rakt igenom. :P Och vi hade "extra stora" stolar också så det blev ett ganska dyrt biobesök.. haha.

Någon som vet varför det är en rad med extra stora stolar i den största salongen på sf i Lund? Är det för att det ska vara bekvämare eller är det för överviktiga människor...?


Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHAHA Vadå överviktiga människor? Nä emma det är för att man ska få det mer bekvämt. Tror du dom tar mer betalt för de överviktiga när dom ska ha sitt plats? come on ;)

2010-09-01 @ 21:49:44
Postat av: Carola

men Emma roligt i filmen tyckte jag var att d nu framkommit ganska tydliget att Barbies Ken är GAY!! HIHI

2010-09-01 @ 22:41:28
URL: http://carolaolm.bloggspot.se
Postat av: Emma

Carola : Haha ja det var ju en av de roliga stunderna i filmen.. :):) intressant blogg du har förresten.. jag lusläser den ;)



Lollo : Ja men ditt nöt stolen e exakt lika stor nästan bara lite bredare i själva "dynan" också e där mer plats där man går in till stolarna.. o det finns bara en rad som e så och det är VISST möjligt att de kan va så för att vissa faktiskt inte kan sitta i dem vanliga stolarna...men givetvis e de säkert för bekvämligheten med...

2010-09-01 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0