Träning!

Såja! Nu är jag hemkommen från gymmet.



Eller ja, jag kom hem för en halvtimme sen.
Körde som sagt spinning, trodde att passet jag valt var 45 min men det var tydligen 55. Nu tänker ni "Och? Hur stor e skillnaden lixåm?" MEN. Den är skor kan jag be o få tala om. Och det kändes. Haha.

Det var en annan instruktör idag, har aldrig spunnit för henne innan. Hon var heeeelt galen. Jag skojar inte när jag säger att det var inte långt ifrån att jag fick gå ut i slutet för det kändes som jag skulle spy rakt ut över cykeln. :P Men då vet man att man tränat hårt eller? Haha.

Invigde dem nya skorna också. Sköna, men högran e mindre så den spänner lite.. Men de går väl över, dem töjer nog sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0