Vägning!

I början av denna sommaren vägde jag 62 kg. Under semestern, Rhodos och utan träning så gick jag upp en del i vikt. Så när jag ställde mig på vågen förra söndagen så stod den på 66,7 kg. Då jäklar blev jag chockad. Och från ingenstans bara kom motivationen som jag haft väldigt svårt att hitta innan. Denna veckan har jag promenixat från jobbet 3 dagar och gymmat 1 gång. Ätit lite och kalorisnålt.

Har även börjat intala mig att det är ingen lätt match att nå sin målvikt, tänk allt man har stoppat i sig och vilken tid det faktiskt har tagit att "bygga upp" den kroppen man har.. Då får man också kämpa ganska länge för att få bort det också inte sant?

Iallafall, det jag ville komma till var att idag när jag ställde mig på vågen så visade den 63,5 kg. Happy! :) Nu blir det bara vägning en gång i veckan och det får bli på söndagar. Nu är dem lättaste kilona borta så nu börjar det jobbiga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0